יום שבת, 27 בינואר 2018

יום שישי ולא ה-13 בחודש...


יום שישי לפני שבועיים נסעתי לכמה סידורים סטנדרטיים.
בסוף חשבתי לעבור במאפייה ולקנות חלות לשבת, ככה כהפתעה.
עצרתי את הרכב בחניה ליד המדרכה, לפני חנה ג'יפ שחור לקסוס חדש.
מאחורי לא היה אף אחד. שמרתי 2 מטר מאחורי הג'יפ כך שתהייה לי האפשרות לצאת
מהחניה בשקט וגם נשאר מקום רחב מאחוריי לרכב שיגיע.
נכנסתי למאפייה.

המאפייה המתה אנשים לקחתי 2 חלות שילמתי וצאתי החוצה.
נכנסתי לרכב וסגרתי את הדלת.
הרגל קבוע שיש לי מאז שאני נוהג והוא להסתכל במראה ברכב, לראות שאין אף אחד מאחור
כדי לא לפגוע באף אחד.
הסתכלתי במראה וראיתי רכב רנו חדש לבן נוסע במהירות לכיווני.
בחלקיק שניה חשבתי למה צריך לנסוע מהר כשהוא רק מחפש להכנס לחנייה...
ואז באה המכה החזקה.
הרנו נכנסה בי העוצמה חזקה מאחור והעיפה אותי לג'יפ הלקסוס החדש והנוצץ.
הרכב שלי נהייה אקורדיון, לכוד בין הג'יפ לרנו.
יצאתי החוצה וראיתי את הנזק הגדול.

מאחור, תא המטען נפתח בעוצמה מהמכה וחוץ מדלת תא המטען, לא היה שם כלום.
לא פגוש, לא מספר רישוי ולא תא מטען.
מקדימה הנזק היה פחות אבל הנזק לחלק התחתון של הלקסוס היה מדאיג.
כל הפגוש שלו נפל והרכב שלי נכנס מעט מתחתיו כאילו הג'יפ רכב על הרכב שלי.

הנהג שנכנס בי מאחור טען שהברקס לא עבד.
בחייאת ראבק, רכב של חצי שנה על הכביש?
מה שמסתבר שהוא ניסה לתפוס את החנייה שהייתה פנויה לפני שנהג שנסע מאחוריו יעשה זאת.
לחץ על דוושת הגז כדי להספיק ולהכנס לחנייה.
 קצת דין ודברים ביננו התאפקתי לא לקלל או לעשות משהו אחר כי נכון שזה רק פח
ואף אחד לא נפגע אבל למה זה היה בכלל נחוץ? מה קרה? אין עוד מקומות חנייה? סוף העולם?

מישהו נכנס למאפייה וצעק "של מי הלקסוס הוא עבר תאונה".
בעל הלקסוס יצא החוצה ראה את הנזק והחל לבכות ולקלל.
אדם מבוגר שקיבל את הרכב רק לפני שבוע.
התחיל לקלל אותי על זה שנכנסתי בו.
אני אמרתי לו בעדינות, ושוב שמרתי על איפוק, שיסתכל קצת יותר טוב ויבין מי כאן האשם.
כשהבין התחיל לקלל את הנהג של הרנו שפגע בי ואני בו ואפקט הדומינו היה ברור.

נסעתי מעט לאחור על מנת שנוכל לחלץ את הרכבים אחד מהשני שנראה כי הזדווגו להם להנאתם
של העוברים והשבים שהתקבצו למקום כאילו הצגת יום שישי בצהריים.
החלפנו פרטים, הגיע גרר שגרר את הרנו ואותי לאותו מקום מקום משכנה של חברת הליסינג.
מסתבר ששנינו חולקים את אותה חברת ליסינג רק שאצלי זה ליסינג פרטי ושלו של מקום העבודה.
אגיד רק שתוך חצי שעה קיבלתי רכב חלופי והטיפול היה מהיר מאוד והשירות סביר ביותר.
מכיוון שגם הביטוח שלי הוא בחברת הליסינג, נמנע ממני סיוט של טלפונים ביום שישי לגרר ולחברת הביטוח
ואיבוד יום או יומיים עבודה על מסירת הרכב למוסך והוצאתו משם.

בשורה התחתונה הכל פח ובר תיקון ואין שום בעיה, אף אחד לא נפגע והנזקים תוקנו
לשלושת הרכבים.
אבל למה? למה צריך לרוץ?
כל כך מרגיז ומיותר לחלוטין כמו כל תאונה ששומעים עליה ביום יום.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדידות בצמרת

  השבוע קראתי משהו בלינקדין, כאילו שאני כתבתי את זה. מדברים שם על בדידותם של המנכ"לים. אני אומנם עדיין לא מנכ"ל ורק סמנכ"ל בח...