יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

חמש שנים...


(על פי השיר "חמש שנים עברו על מיכאל", מילים יצחק כצנלסון)

חמש שנים על בני החייל
עברו באימונים, תעסוקה ומבצעים
כל יום היה עסוק בעבודה
עסוק בפקודות, מסדרים ואימונים.


שלושה היו לו חברים
הנשק האישי
המפקדים החיילים
ומיליון שיחות טלפון.

חמש שנים ובשישית
אל חבריו קרא
שלום נשק אישי, שלום מפקדים וחיילים
ושלום למיליון שיחות הטלפון.

אל הפסיכומטרי אלכה לי
אלמד יום יום עכשיו
חכו עד כלות הלימודים
שוב נשתעשע יחדיו(במילואים).

תמו חמש שנים של סדיר וקבע.
לא ישנו, ליבנו היה מחסיר פעימה כל אימת שלא שמענו כמה ימים.
כססנו ציפורניים, לא יכולנו לעבוד, לאכול או לחיות במבצע "צוק איתן".
כשהשטחים בערו והקפיצו אותך לשטחים, דאגנו.
דאגנו שלוש פעמים, כמו כל דבר בצבא, גם אצלנו זה התחלק לשלושה.
דאגה לשלומך, דאגה לשלום חיילך ודאגה לכל החיילים באשר הם.
שמחנו לכל צלצול טלפון ממך גם כשהוא היה בשעה 2 בלילה.
הייתי שותף סוד לכל מיני דברים שצריכים להיות רק ביננו כדי לא להדאיג את אמא יתר על המידה.
חלקנו חוויות משותפות למרות שיש ביננו כמה עשורים.
ראיתי בך את עצמי כשהייתי חייל ומפקד.
אבל אתה יותר טוב, יותר מוכשר ויותר חכם.

שמח שחזרת אלינו ילד.
עברת כל כך הרבה חוויות שלא כולם זוכים לעבור.
חוויות שהפכו אותך לגבר, שונה מהילד בן 18 שעלה אז לאוטובוס בלשכת הגיוס בבאר שבע.
מאחלים לך הרבה הצלחה בכל אשר תפנה.
יש לך המון תוכניות ואני בטוח שתקיים את כולן אחת לאחת בסדר שתחליט אתה לבדך.
תדע שלמרות היותך קצין ומפקד, תמיד תהייה הילד שלנו.
אנחנו כאן בשבילך לכל דבר, מלאים בעצות ורעיונות שנוכל לתמוך בך בכל זמן ובכל דבר שתזדקק לו.

בהצלחה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדידות בצמרת

  השבוע קראתי משהו בלינקדין, כאילו שאני כתבתי את זה. מדברים שם על בדידותם של המנכ"לים. אני אומנם עדיין לא מנכ"ל ורק סמנכ"ל בח...