יום ראשון, 12 באפריל 2020

בחזרה לארץ הקודש...



קורונה...
כן העולם משתנה לנו מול העיניים ויש עוד דברים שאנחנו לא יודעים ואולי לא נדע,
מה שבטוח שהחיים בשנה הקרובה לא יחזרו למסלולם הרגיל, זה שהכרנו עד לפני חודשיים, בערך.
ג'סי ואני נסענו לארה"ב כשהתחיל כל הסיפור.

הלכנו להביא משם דברים.

אני רק אגיד שכל מה שאתם שומעים בתקשורת לא נכון. בואו נגיד שלפחות 70% לא נכון.
אני לא מדבר על המגפה, מס' נפטרים, מס' מונשמים, זה נכון. כל השאר...קחו בערבון מוגבל, מאוד מוגבל.
אגב, נפטרים ולא מתים. נפטרים "תואר" השמור רק ליהודים.

אז היינו בבידוד בארה"ב חזרנו במטוס פרטי לארץ לפני יומיים, נבדקנו אנחנו בריאים והכל בסדר, לכן לא הייתי כאן תקופה ארוכה.

כשהיינו בארה"ב, ג'סי ואני חגגנו יום הולדת בהפרש של שבועיים אחד מהשני.
על זה יבוא פוסט בנפרד שיוקדש כולו למה שקיבלתי שם, משהו מאוד מיוחד.

עקבנו אחרי כל מה שקורא בארץ ובגלל אופי הטיסה לא יכולנו להגיד כלום וגם היום אנחנו מוגבלים מאוד.
אני רק מבקש מכל מי שקורא כאן, לא להיכנס לפאניקה מצד אחד.
מצד שני זו לא שפעת כמו ששמעתי כמה פעמים רופאים מדברים בארץ וגם בארה"ב. יש להתגונן ולהיות בסגר עד כמה שניתן ולא לזלזל בהנחיות של היגיינה, מסכות, כפפות ושמירת מרחק.
היגיינה טובה גם לימים רגילים, מעניין אם כמות הסבון שמוכרים עכשיו בארץ עולה על הכמות הרגילה במהלך השנה ללא קורונה.

מצד שלישי בושה וחרפה שנותנים לאנשים זקנים מבתי האבות, למות בלא בדיקות במיוחד במקומות כמו "משען" בבאר שבע. ליבי עם המשפחות האלו שלא יכולות לעשות כלום גם לא להיפרד ברגעים האחרונים.

משרד הבריאות לטעמי, צריך להיות האוטוריטה המקצועית ולייעץ אבל את כל האופרציה הגדולה צריך לרכז פיקוד העורף וצה"ל. משרד הבריאות לא יודע להתמודד עם אר"ן (אירוע רב נפגעים) וזה גם לא התפקיד שלו, אבל בישראל, כמו תמיד, יש בלאגן ואין גוף שמרכז את כל המאמץ הלאומי שלא ידענו מעולם כמותו.

בינימין נתניהו הוא לא המושיע, לא סופרמן ולא כל יכול ולכן הוא לא יכול לרכז את כל האופרציה הזו, צריך ועדת היגוי שתיקח אותנו לתוך המשבר ותדע לנהל את היציאה ממנו החוצה בחוכמה וביעילות.
זה לא זמן לפוליטיקה כשאנשים מתים וחולים באלפים.

גם עניין הכלכלה מטריד מאוד, יש לי חברים שלא עובדים וזה קרה מהיום למחר. מכה קשה.

מקווה שאוכל לחזור ולכתוב כאן באופן סדיר, ימים יגידו.

מתנצל בפני קנקן שהזמין אותי להשתתף בפורום מסוים של קהילת פרפרים ולא יכולתי להיענות לבקשתו.
מתנצל גם בפני כל מי ששלח לי מיילים ולא יכולתי לענות ובפני הקוראים שלא הגבתי אצלם.
נחזור לימים טובים יותר ובתקווה שזה יהיה במהרה.



KeyMan

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בדידות בצמרת

  השבוע קראתי משהו בלינקדין, כאילו שאני כתבתי את זה. מדברים שם על בדידותם של המנכ"לים. אני אומנם עדיין לא מנכ"ל ורק סמנכ"ל בח...